fjärde januari tjugohundrafemton

Idag är det söndagsmiddag hos Andreas mormor. Längtar efter maten, lukten och smaken men jag vet att jag har fruktansvärt ont i min visdomstand så får se hur mycket jag kan äta innan tårarna trillar. Det kanske inte göra det, jag får helt enkelt hoppas att det går bra. Ska ringa tandläkaren om det blir värre imorgon. Tråkigt eftersom min visdomstand gjorde ont för bara några månader sen. Förutom min ömmande tand är livet väldigt bra just nu. Jag har spenderat mitt "jullov" med min Andreas och det har varit kul. Om bara tre dagar är det tillbaka till allvaret. Sedan börjar insparken och då kommer jag ha fullt upp, jag längtar fruktansvärt mycket. 
Mitt liv är så pass mycket bättre när du är med <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0