tolfte oktober tjugohundrafjorton

Nyhetsmorgon på tv, kaffet i handen och filten öven benen. Det är en bra söndagmorgon. Idag blir det nog full fart framåt då jag bestämt mig för att städa lägenheten och förrådet. Måste få lite ordning där nere speciellt nu när det kommer in lite vatten där. Hoppas föreningen snart fixar det snart. 
Ska även handla, tvätta och laga mat så vi får se hur mycket kroppen orkar innan det blir sängen ikväll. Förhoppningsvis hinner jag åka och hämta en ny möbel som ligger och väntar i eriksberg. Ska se om jag kan göra det nu innan lunch! 
 
Nej men annars händer det inte fruktansvärt mycket i mitt liv. Igår var det mys till 100% här hemma. Så himla skönt att bara vara hemma med Andreas och bara kolla film, mysa och äta gott. Det är livet. Hoppas han blir lika glad som jag över den nya hyllan! Ska få upp en tavla också. Så det är mycket som händer idag! 
 
 
VI HÖRS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0