Tjugotredje oktober tjugohundrafjorton

Godmorgon! 
Idag är de äntligen torsdag! Vet inte varför men denna veckan har jag längtat till denna dagen. Känns konstigt att ha gjort det eftersom jag i normala fall inte gillar torsdagar. Jag ska oavsett vilken dag de är inte göra något utöver det vanliga. Först blir det grupparbete sen ska jag på en lektion innan jag kan promenera hem eller följa med tjejerna ner på stan för en fika. Alltid lika mysigt. 
 
Igår var jag på sjungis med den flickan jag hämtar från dagis. Sjungis är en trevlig stund där man först dricker lite kaffe sen går man in i en kyrka och sjunger lite under en halvtimme. Det var inte direkt jätteuppskattat av lilltjejen men hon verkar tycka om det mer och mer. Det är kanske tråkigt för att dom inte lär låtarna ordentligt utan bara kör och det gör nog henne väldigt osäker. Får gå dit några gånger till så får vi se. 
 
 
Fick även ett otroligt roligt besked igår. Jag sökte för en vecka sen till att bli general. Vad innebär då general? Jo jag och tre människor till kommer att planera, fixa och genomföra lärarinsparken Vt-15 och Ht
-15. Det ska bli otroligt kul och jag längtar efter att få börja planera. Jag ville verkligen det här och just nu känns det som att det inte kan vara tråkigt. 
 
 
Nej nu ska jag äta frukost eller de sista på min frukost alltså äggmackor ska nog ta en kopp kaffe till. Kan inte längre överleva utan nej men det gott och man blir pigg! 
 
Massa kramar från en galet glad tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0