tjugosjätte oktober tjugohundrafjorton

hallo,
 
Efter en hejdunrande trevlig kväll igår mycket dans lite inslag av snack och skratt så mår jag som jag förtjänar. Kom hem runt halv sex och somnade då skönt i sängen trots att Andreas inte var hemma. Så idag när jag vaknade klockan ett var jag hyfsat utvilad trots att man känner sig lite mörbultad efter all dans. Tog dock mig i kragen och åkte in till stan för att träffa Lovisa och Sara på vårt stammis fik Storken. Det var trevligt att få ner lite mat i magen. 
 
Nu ska jag skriva en redovisning sedan ska jag krypa ner i sängen. Orkar inte laga mat idag, vet inte när Andreas kommer hem och känner mig för trött det blir att göra det imorgon innan klockan tre då uppgifterna till hemtentan kommer ut på portalen. 
 
Så trevlig kväll på alla er från en trött mig. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0