tjugosjätte oktober tjugohundrafjorton

General-Alice, ja det är väl de namn jag kommer gå under den närmaste tiden eller ja ett år. Det ska bli kul. det ska bli spännande. Det har inte sjunkit in än men snart så. Vi ska ha vårt första häng på tisdag vilket ska bli så himla roligt. Träffade de andra tre generalerna när jag vart ute igår och då togs den härliga bilden längre ner. Skrattar så jag håller på att dö på bilden för att alla började ta bilder och det känns fortfarande så overkligt. Lilla jag blev utvald, det gör mig otroligt glad att någon vill lägga allt ansvar för insparken på lilla mig och tre till underbaringar. 
(Vill ni inte vara med här i mitt lilla forum får ni säga till) 
 
 
Kramar till alla och hoppas er framtid ser lika ljus ut som min! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0