Tjugoförsta oktober tjugohundrafjorton

 
 
Nu sitter jag här med en filt över benen, nytvättat hår och ett gott samvete. Allt detta för att jag tog mig ut på en liten runda på 40 minuter, väldigt skönt må jag säga. 
 
Jag har haft en väldigt dålig dag idag med dåligt bemötande på vårdcentralen och en sämre dag på jobbet men löpningen gjorde susen och även badet gjorde sitt. Så himla skönt att få slappna av i badkaret när man mår lite sämre. jag har dock en fin sambo som stöttar och hejar på mig även när jag mår dåligt. 
 
Ska någon dag ta lite bilder på lägenhetens nya fina inredning så att ni kan få se hur vi har det. Lite ändringar har det blivit på senaste tiden som har gjort att jag älskar att bo här då jag trivs när det finns en lite mysig aura. Dock har jag bestämt det mesta då jag har mycket mer tid över än Andreas då blir det att jag åker till min favorit affär IKEA. Just nu är favorit avdelningen blommor och ljus. Dock skulle jag bli underbart glad om jag fick lite rosor av min fina sambo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0