tjugofemte oktober tjugohundrafjorton

Hejhejhej, 
Ikväll blir det utgång. La precis en timme på smink och hår? Kommer inte ens ihåg när de hände senast...När jag var typ 13 men idag blev det säkert lika kast som då. Gjorde bara någonting och hoppas på att det ser bra ut ikväll. Ska gå ut på en av Uppsalas alla nationer nämligen Norrlands, ska bli så himla trevligt. 
 
Igår hade vi Sleepover här och det var minst lika trevligt kollade på tre filmer och käkade en underbar frukost, önskar att man åt sådan frukost varje dag. Menmen
 
Helgen är garanterat en av de bättre. Jag vet att min man har de underbart kul och jag själv och minst lika kul med mina underbara vänner. Livet när det är som bäst. Imorgon kommer min man hem och då ska vi nog bara mysa! Jag ska även städa, laga mat och se om jag kan tvätta lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0