tjugoåttonde oktober tjugohundrafjorton

Sitter här vid köksbordet och skriver hemtenta. Kul eller inte så måste de göras. Det blir kanske intressant imorgon men just nu försöker jag bara sätta mig in det hela eftersom jag mest läsa litteratur igår. Nu ska jag hitta rätt fakta till rätt sak. Jag ska klara detta och oavsett hur trött jag är så måste jag. 
Som vanligt kan jag inte sätta mig ner i tid med sånna om jag inte har de städat här hemma, det går inte. Så jag drog fram damsugaren, plockade udan och fixade lite och nu känner jag mig lite lugnare och kan nog sitta och skriva hela dagen även om jag kommer ta lite pauser ibland. 
 
Ikväll ska jag träffa kollegorna på värmlands och prata, disskutera osv för snart är det dax, snart ska vi börja planera insparken. Det ska bli kul och jag längtar till ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0