tjugoåttonde oktober tjugohundrafjorton

Hatar att skriva hemtenta, jag har snart gjort färdigt en fråga. Skrattar åt mig själv när jag tänker på hur mycket jag har kvar. Ska försöka skriva den andra frågan när jag har lagat lite mat. Sen blir det att åka i väg på generalträff. Ska fokusera på det här mer imorgon och gå upp tidigt som satan. Idag har jag mest fokuserat på att läsa alla litteratur för att få en klarare bild av uppgiften. 
 
Nä kanske ska sluta hänga här inne och fortsätta med den här sjukt jobbiga uppgiften som säkert inte är så jobbig som jag tänker mig. Måste sluta göra allt svårare än vad det är eller i alla fall hitta en punkt där min inställning inte bara är negativ. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0