Tjugoandra oktober tjugohundrafjorton

 
Godmorgon, eller egentligen är det ingen god morgon. Jag har sovit dåligt, varit ledsen och känt hopplöshet. Så blir det när ens sambo väljer att säga något han inte riktigt har tänk efter på. Det handlar om att tänka efter men ibland känns det hopplöst. Inga tårar denna gången dock. Antar att jag bara blev arg. Vet inte. dagen hade kanske gjort sitt och jag mådde redan skit.  Jag kommer vänta på en ursäkt oavsett hur länge jag får vänta.
 
Dagen idag kommer utöver detta spenderas i skolan hoppas jag är skoltrött och går kanske bara på de jag måste. Känner inte för att vara med människor men klarar jag mig genom denna dagen kommer jag bli starkare och känna mig nöjd så jag stannar nog hela dagen. Senare åker jag till jobbet för att gå på något som heter sjungis det kommer nog göra mig glad vilket jag längtar efter. Känns som jag har extrem PMS och vill bara krypa in under täcket. 
 
 

 
jag har börjat blogga igen för min egen skull därför kommer innehållet här vara naken och ren. Jag kommer skriva exakt som det är för att jag ska kunna reda ut vad jag känner kring problem.
 
Det händer mycket i ett förhållande och jag tänker vara ärlig. Jag tänker vara ärlig med att de inte är någon dans på rosor. Detta för att jag själv hade behövt ha något sånt här att läsa när jag var liten och trodde att kärlek var exakt som i filmer att man träffas, bråkar en gång och sedan lever man lyckliga i alla sina dagar. Så är det inte. Man bråkar inte men grälar om allt man tycker olika om och det börjar jag äntligen förstå nu. 
Jag tänker blogga om min vardag, mina känslor och allt där emellan för att jag själv senare ska kunna läsa och se hur långt jag kommit, förhoppningsvis. 
 
Jag hoppas just nu på en bättre dag än igår.
Jag hoppas på en mysig stund på jobbet.
Jag hoppas på förståelse. 
 
 
 
Nej nu måste jag springa och göra mig klar och sedan ta mig till skolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0