21 Maj

Hejsan
 
Spenderat dagen på nya jobbet och tågen upp till Stockholm och sedan Uppsala. Jag har spenderat tiden på bästa sätt och lämnat in en inlämning och skrivit klart och tränat på två redovisningar. (hej mormor och morfar!/ Andreas)
Det är alltid så himla skönt att komma hem även om det är hemma hos mamma och pappa också så står ändå min säng här i Uppsala! Min rygg saknar verkligen den. 
 
Fick med mig fyra rababerstänger hem så det blir nog lite rabarber på flingorna imorgon. Mumsigt! 
Nej nu ska vi kolla på serie, the big bang theory för att vara exakt. 
 
Imorgon kan jag säkert lägga upp en bild på min nya frisyr som gör mig lite snyggare just nu.
 
Massa kramar! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0