9 mars

Vilket väder det har varit hela helgen, så himla skönt med sol och blå himmel. Har varit ute och kört årets första fyspass utomhus, har lapat sol och fyllt på förrådet med D-vitamin.
Har tränat stenhårt i helgen och det har varit riktigt skönt, känner mig mör i kroppen men imorgon är det bara på det igen.
Jag har njutit till fullo av det livet ville ge mig i helgen och det har varit så skönt. Att sitta hemma, kolla på film och ta två glas vin är verkligen skönt. Har bestämt mig för att inte köpa nationskort förens nästa månad då jag har så himla svårt för att säga nej när det vankas utgång eftersom vi alltid har så enormt kul när vi går ut och dessutom så har jag lagt på mig några extra kilon då det har blivit mycket skräpmat och sprit. lika bra att ta en paus för att få bättre vanor och så vidare ett tag framöver. 
 
styketränade med hjälp av den här finfina bänken! 
 
gladtjej_94
 
 
Hade absolut ingenting på schemat idag förutom att jag skulle på ett pass 18:00 så jag satt ungefär hela dagen och kollade på skor och fastnade för två, tre par på hms hemsida. wantties
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0