4 mars

Klockan är sju, jag är ledig och funderar starkt på att dra mig till gymmet. Så nu tänkte jag stiga upp upp ur sängen och trycka ner lite gröt i den här magen. Längesen jag kände mig hyffsat vaken vid den här tiden men samtidigt är det bra för då kan jag kanske få in en rutin att gå upp lite tidigare på dagarna för att kanske till och med få något gjort. Haha. Jobbar idag även om jag kallar den här dagen en "ledig dag" men det är ju endast begrundat på att jag inte har någon "lektion"att gå till. Att passa ett barn,leka och skoja kallar jag inte att "jobba" utan det är mer ett nöje.
Vissa dagarr längtar man tillbaka till samtidigt som det är skönt att de är över. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0