3 mars

hejsan
Måndag betyder, lektion och handla mat. Har verkligen ingenting i kylskåpet som man skulle kunna förvandla till en god middag utan då hade nog mer varit tapas aktigt och det är inte min andra hälft super sugen på. Så idag blir det storhandlning och imorgon ska jag slänga ihop någon form av storkok. 
 
Har haft ett enormt sug efter snygga inredningsdetaljer på senare tid, kanske beror det på att det inte sitter något på väggarna här i lägenheten även om vi har enormt mycket yta att slänga upp tavlor, fotografier m.m på! 
SÅ nu tittar jag runt efter saker man kan ha i fönsterna, på väggarna och nya kuddfodral till soffan och lite snygga detaljer att ha i sovrummet eftersom det är så avskalat plus att sängen tar upp 100 % av rummet då det är ganska litet. Jag tröttnar så himla snabbt vilket jag inte tror att mannen i huset gillar men han får stå ut! 
 
nä, nu tänker jag dricka upp mitt kaffe, åka till skolan sen kommer förmodligen dagen vara slut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0