27 Mars

Hejsan från soffan. Ska snart slänga upp mig själv på cykeln och cykla till skolan.. Ja ni läste rätt JAG alice maja sara Nordin ska cykla till skolan idag. Cyklar dock med bra marginal så jag slipper stressa! Det är så himla fint väder så det känns mer än värt att cykla idag! 
 
Det är torsdag Jobbade inte idag även om jag hade haft tid men kände att jag behövde sovmorgon vilket jag också tog så kan jag jobba hela dagen imorgon och kanske till och med få fritids! Hoppas! Ska ta denna dagen och städa undan ikväll, diska, fixa och dona lite! Sånt som faktiskt är skönt att göra ibland. 
 
Om 5 Dagar börjar jag fitnessfighten och då blir det hård kost och träning i 30 dagar. Tänkte att jag kommer uppdatatera här varje dag och ganska flittigt så ni kan vara med på min resa därifrån. Tänkte också skriva mer här för min egen skull för att det helt enkelt är skönt att skriva av sig speciellt om när det är lite jobbigt. Då kan man kolla tillbaka och hitta motivationen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0