19 Mars

Hejsan, efter att har gått med i facebook gruppen "återbruka mer" och hittat ett tips på en tavla där man kan skriva saker som typ en veckoplanerare, Andreas och jag går väldigt olika tider och det är skönt att veta när han slutar i fall att jag ska börja med maten så den är klar och varm till han kommer hem. Så jag tog till mig ett tips som jag tänkte dela med mig av här! 
1. Inse att den nuvarande veckoplaneraren är skit ful.
 
2. ta en fotoram kvittar vilken, storlek, färg ja det bestämer du själv! 
 
3. Googla på en bakgrund som du vill ha och printa ut den! Man kan använda sig av en tapet eller presentpapper ja det är bara fantasin som sätter gränser! 
 
4.sätt ihop alla delarna och hitta withboardpennor och börja skriv! 
 
 
KLART, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0