14 Mars

Igår dog mitt hjärta och bästavän, vilket är ett slag i bröstet. Vår älskade hund prinsen flög till himmeln för att mysa vidare där! Jag saknar honom så det gör ont i hjärtat och gråter så fort jag tänker på han. Jag fick inte säga Hejdå eftersom jag bor här i uppsala och det gör otroligt ont i hela mig att han led utan att jag kunde göra något åt det. 
Nu ska jag inte skriva mer om detta då jag känner att tårarna bränner innanför ögonlocken. 
 
Jag har precis gjort lite middag till mig och mitt hjärta och sminkat mig för ikväll måste jag hitta på något jag kan inte bara ligga här hemma när det gör så ont som det gör jag behöver Andreas, mina kompisar och en trevlig kväll för att kanske inte gräva ner mig i sorgen som prinsen lämnade efter sig! Jag har bestämt mig för att ha en bra kväll oavsett!
 
Var "fröken" i en förskoleklass idag och jag måste säga att jag älskade varje sekund av dagen. Har gjort så mycket spännande och det är så skönt att ha lite eget ansvar och "freestylea"(nytt eget ord) som man vill. Hoppas Andreas kommer hem snart för kistan skriker efter mat. 
 
 
Hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Alice ❤️
Det viktigaste är inte att säga Farväl utan att minnas med kärlek de 8 år vi fått med vår fina vovve 💕

2014-03-14 @ 21:35:17
URL: http://www.helahea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0