11 Mars

Ojojoj vilken dag! 
 
Började dagen med att faktiskt ta det lugnt. Kolla på en serie och bara mysa. Kom sen på den briljanta idéen att städa lägisen vilket jag nu har gjort med en paus för att åka och jobba lite! Har precis tvättat av golvet, värmt lite mat och gjort en kopp te så nu ska jag bara slappa och känna mig nöjd med det jag har gjort idag!
 
Annars har det varit så himla fint väder och jag var super nöjd att jag skulle jobba idag för att då spendera lite tid i solen och ute i friska luften vilket var så himla skönt! Hoppas på insidan att det är vår nu men det kommer säkert lite dåligt väder snart som förstör det fina humöret som bara sol och blå himmel kan ge! 
 
Det bästa är att mamma och pappa kommer upp nästa helg och det är i princip det ända jag tänker på, på dagarna! LÄNGTAR! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar också jättemycket efter dig!! Skall bli så mysigt ❤️

2014-03-11 @ 19:37:23
URL: http://www.helahea.blogdpot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0