9 Februari

HEEEEJ! 
 
I skrivande stund sitter jag med datorn i knät i sängen, bredvid mig ligger Andreas och kollar fotboll så spännande är vår söndagskväll. Dock har dagen varit hektisk och vi har fått mycket gjort, vi har gjort ett besök på IKEA, haft Andreas familj på besök, satt upp gardinstänger/skenor, städat, plockat och gjort mat. I det stora hela har dagen varit super bra och jag känner mig verkligen redo att stänga "di så blå". 
 
Varit sjuk och inte tränat på en vecka, känner mig rastlös och har mer spring i benen än någonsin. Så imorgon blir det ett pass på gymmet med lite intervaller måste verkligen bli av med energi och fånga in lite endorfiner.
 
 
Gjorde lite "nailart" för ett tag sen, det här blev resultatet nöjd och onöjd.. finns alltid något att förbättra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0