14 februari

Hejsan
 
Sitter i soffan med datorn i knät och kollar os två medlajer har sverige plockat hem än så länge idag! riktigt kul! 
Idag är det alla-<3dag och i och med det önskar jag alla som läser mycket kärlek!
Dagen till ära ska jag och Ante gå och kolla på bio. THE MONUMENTS MEN ska vi kolla på, det verkar vara en rolig och samtidigt lite allvarlig film som jag tror kommer passa oss väldigt bra. Vi ska slänga ihop en saffranspasta med räkor och mysa lite extra! 
 
Till helgen ska vi få upp gardinerna och äntligen få lägenheten att se lite hemtrevlig ut. Jag är ett stort fan av gardiner och han är ett lite midre fan av gardiner vilket resulterade i att vi köpte gardiner, hahah. Ska leta efter lite inredningsdetaljer som tavlor, vasar osv för att få vårt hem att bli mer mysigt! 
 
 
Massa kärlek till dig din fjant! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0