10 Februari

Godmorgon godmorgon!
äter frulle, kollar os och njuter av morgonen. Kunde absolut inte somna i natt även om jag var trött så idag får jag leva på de 3 h av sömn jag faktiskt fick tänker inte somna mitt på dagen och då få det som en dålig vana utan i stället ska jag försöka hålla i gång! 
På dagens schema står det skola, tvätt och plugg vilket känns som en helt okej måndag. Tänker även ta mig till gymmet ikväll och springa en bit, gäller bara att hålla mig vaken. 
Nä, nu ska jag fortsätta njuta av min frukost som för en gång skulle är nyttig! 
Supergröt med låg kalori lingonsylt 
 
Nybakade frallor utan socker och utan jäst väldigt snabba och goda!
 
ett glas med massvis av frukt! Mums mums mums! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0