10 Februari

Är så jävla nöjd med mig själv under de tre timmar jag varit hemma efter min lektion idag har jag tvätt och pluggat färdigt inför imorgon. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra så jag får väl blogga lite.
 
Såg en helt sjuk artikel i aftonbladet om två syskon som "tävlade" mot varandra i spelet flappy birds och när den äldre slog den yngres rekord så fick den yngre spel och knivhög sitt äldre syskon som sedan dog av skadorna. Att detta ens kan hända är sjukt hur kan man känna de känslorna av att "förlora" i ett spel som man faktiskt kan förbättra sitt resultat i även om det tar lång tid. 
 
Tänker ju inte avsluta detta inlägget så deppigt med syskonmord utan jag kan berätta att jag idag fick ett vykort av min bästa vän som spenderar och har spenderat tid i Thailand, det gjorde verkligen min dag och gav mig ett stort leende på läpparna. Nej nu ska jag slappa lite, läsa lite bloggar och äta mat. Ikväll tänker jag ta med Andreas ut på längpromenad, mysigt!
Vissa dagar saknar man sina vänner mer ändra idag är en av de dagarna. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0