första december tjugohundrafjorton

Skriver hemtentamen och hoppas att jag blir färdig idag. Jag vill börja plugga till matematiktentan nästa vecka. Vill dock göra denna tentan så bra som möjligt då jag fick omtenta. Försöker så gott jag kan men jag tycker det är fruktansvärt svårt när jag förstår mindre än hälften av frågorna..
Sååå himla trött på den här tentan. Himla trött på att plugga har två stora examinerande projekt efter inlämninen av hemtentamen som jag ska försöka gör klart idag. den 17 december kommer följa med stor lättnad då våra kursplanerare la alla examinerande projekt utom två innan jullovet vilket har varit extremt stressigt.
Har också en planerad resa hem till skåne vilket kommer vara enormt skönt. Ska göra delar av den vetenskapliga artkeln på vägarna hem vilket göra att jag faktiskt har något att göra på tåget.
 
Längtar som in i bomben till jag har skrivit klart den här texten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0