Andra december tjugohundrafjorton

Ska snart springa ner i källaren med lite saker, slänga in dammsugaren där den bor och bege mig till jobbet för att umgås med världens bästa unge! Vi har verkligen roligt ihop och igår när hon klappade mig på kinden när vi sjöng "Det är så bra att jag har dig" så ville tårarna komma fram bakom ögonlocken.
 
Vad har jag gjort idag då? Jo jag var ute och sprang vilket var otroligt skönt har inte gjort de på en vecka för att jag har känt mig så otroligt stressad men efter att ha lämnat in allt som ska vara inlämnat kan jag äntligen luta mig tillbaka och bara plugga tenta och planera generalsaker. 
En av de bästa sakerna med dagen idag var att jag testade mina överdragsbyxor för att se om jag behöver köpa nya så visade de sig att dom passade vilket dom inte gjorde för ett år sen! WOOP 
 
Just nu längtar jag hem, VÄLDIGT mycket. Ska som tur är åka hem nästa vecka vilket ska bli enormt skönt men först har jag två uppgifter kvar att klara av och sätta igång med. Det ska jag nog klara. 
 
I mitt liv är du det finaste jag har. 
I mitt liv är du den som gör mig glad.
I mitt liv får du mig att må bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0