Tjugofemte augusti tjugohundrafjorton

 
 
Hej!
 
Sitter i soffan denna tidiga morgon! Ska snart bege mig mot blåsenhus för att dra igång vår fadder kick-off, på torsdag kommer reccarna och då ska vi ha ett fullspäckat schema! 
 
Har ar även haft en väldigt bra helg! 
Fredagen spenderade jag mest på stan med vännerna och på kvällen tog jag och a en tur ner till vår bastu. Det var riktigt skönt efter all städning och fix som vi har behövt dras med sedan hyresgästen flyttade ut... 
 
Drack lite vin och så vilket var gott! 
 
På lördagen var det mycket att stå i eftersom våra kära vänner från olika ställen skulle komma hit på en "liten" kräftskiva! Det blev en riktigt lyckad kvällen som resulterade i en trött, hes och bakfull Alice men vad gör det när ens fina vänner förhoppningsvis haft lika kul som jag och a! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0