6 April

hej, ni vet när man bara har en sååå mysig lördag så man verkligen inte vill att den ska ta slut! vet nI? okej tänk er den fast tvärtom så var min lördag. Allt var bra jag tog cykeln till träningen, jag körde ett kick-as pass och tog lite rekord och kände mig otroligt nöjd.
Kommer hem ställer mig i duschen och får huvudvärken från helvetet, tänker att det nog måste vara blodsockret som är lågt så jag åt min lunch i lugn och ro och la mig i sängen för att vila när jag sedan vaknade en timme senare så är inte huvudvärken borta och stackars Andreas får åka och handla själv..
Jag tänker då att jag kan göra lite nytta här hemma så jag drog fram dammsugaren och började städa, so far so good.. Sen tänker lilla jag att jag kan börja på maten eftersom det var ganska mycket lök som skulle hackas tog jag fram skärbrädan och kniven och 5 lökar senare hackar jag mig själv i fingret och får panik, blir chockad och väldigt rädd och allt annat man kan bli på samma gång, när jag ser kniven i fingret(!)....
Andreas konstaterade senare när han kom hem att såret inte var genom halva fingret som jag tänkte att det var utan bara en liten bit ner och att det snart skulle sluta blöda.. I mitt huvud hade de redan runnit ut så pass mycket blod att jag var tvungen att åka till sjukhus men efter lite tröst och många tårar senare så slutade såret blöda och jag har nu ett läkt, ganska djupt hack i fingret.. Tänker aldrig mer hacka lök. 
 
 
Min söndag började bättre och jag hoppas det håller i sig! Om en halvtimme ska jag till gymmet och sen ska jag bara plugga och ta det lugnt efter min helvetesdag igår.. Har ju fått ordning på all tvätt så jag är nöjd, rena träningskläder på gymmet är aldrig fel! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0