5 April

Hallelujah det är lördag! 
 
Solen skinner, jag gick upp tidigt och jag känner mig taggad på en dag fylld med saker att ta tag i. 
Jag ska snart dra på mig träningskläder och dra till gymmet för mitt lilla träningspass, igår sprang jag i solen kanske gör jag det idag igen eftersom det var extremt skönt, efter att jag suttit i solen i två timmar med en bok i handen och musik i öronen.Kanske går på samma spår idag, känns inte superfarligt att träna två gånger när det är så fint springväder ute. 
 
Idag tänkte jag också skriva klart en make-up assignment och en inlämning som ska vara inne imorgon så jag har en del att göra plus att jag ska plocka i ordning här i lägenheten. Är glad att jag steg upp klockan 7 annars hinner jag nog inte med allt som ska göras.
 
Uppdatering kring fitnessfighten idag är det dag fem vilket innebär att det fortfarande finns delar som är jobbiga t.ex. med att väga maten och därför har jag matlådor som gör att jag slipper stå och väga allting när jag är hungrig. Annars passar kostschemat mig väldigt bra och jag trivs, känner mig pig och just nu när det är helg så har jag en del sockersug men efter att jag har tränat så är det alltid som bortblåst. Det är lite konstigt det där med sockersug, dricker man lite vatten och tränar lite så är det alltid helt borta, kanske för att hjärnan vill ha belöning och för mig är det en större belöning att göra en bra insats på gymmet än att trycka i mig en chokladbit även om det är gott så äter jag så mycket annat som är lika gott.Innan jag tar en chokladbit igen ska det ha gått 25 dagar. Det kommer vara svårt jag jag kommer känna mig frustrerad men jag vill verkligen inte fuska mig igenom detta för jag har bestämt mig för att klara det här med bra resultat och utan fusk. 
 
NÄÄ nu får jag kick-starta min dag! Mellanmål och sen träning!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig du är!
Hoppas din huvudvärk försvinner för gott nu när di blir sockerfri ❤️

2014-04-05 @ 13:58:21
URL: http://www.helahea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0