16 April

Godmorgon
Gick upp tidigt idag för att börja skriva uppsataster... Kul eller hur! Jag ska skriva minst två och max tre stycken idag för att slippa göra så mycket under mitt "lov". Jag tycker verkligen det är konstigt att man får extremt mycket att göra precis när man går på lov när man inte har haft någonting att göra månanden innna. Ibland tycker jag verkligen att prioriteringen bland lärarna här på universitetet är lite sne. 
Just nu skriver jag om ett tema i en bok och det är faktiskt svårt att skriva 300 ord om. Även om 300 inte är så mycket så är det svårt att man ska välja ett huvudtema och sedan hålla fast vid det genom hela texten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0