9 september

hejsan, känner mig lite sjuk igen. Vilket jag trodde va på väg bort från kropp stannar nog ett tag till. Har ganska mycket huvudvärk, är så himla varm och helt glansig i ögonen. Känns ju verkligen jätteroligt. Funderar på om jag ska strunta i myskvällen ikväll men är fortfarande lite osäker. Har ju världens mysigaste pojkvän här hemma så man vet ju aldrig. 
 
det börjar bli jobbigare och jobbigare att inte bo hemma med hela familjen och alla kompisar, jag saknar dom flesta så otroligt mycket att jag nu tänkte svänga förbi sj:s hemsida och köpa biljetter hem. Vill ju hinna hem innan kompisarna åker till Nya Zeeland 
 
Men idag blir det bara föreläsning och en massa plugg! 

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag saknar dig hjärtat. Hoppas vi ses snart! Ta hand om dig, och så blir det nog bättre med allting när du har vant dig lite mer. Massor av Kramar

Svar: saknar dig också! <3 Det gör vi! det blir nog bättre! <3
Alice Nordin

2013-09-09 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0