6 september

Fredag, du underbara fredag välkommen hit! 
Idag ska vi hem till min pojkväns föräldrar för att äta och kolla på matchen, vilket säkert blir super trevligt. Dock känner jag mig inte riktigt 100 % frisk vilket gör att allt känns himla jobbigt.. Ska snart duscha av håret så att i alla fall de luktar gott! Haha, har ingen hårfön så får alltid göra de så himla tidigt för nu när håret har växt så mycket tar de längre tid att torka och det är jag verkligen inte van vid. 
 
Hade mitt första seminarium idag vilket var lite halvt givande. Delades in i trevliga arbetslag och började direkt plugga inför tentan. Kul att den ligger på min födelsedag. Jag har satt ett mål för min universitetstid och det är att jag ska klara alla tentor vid första försöket! 
 

Nej nu måste jag göra mig i ordning annars kommer jag aldrig bli klar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0