2 september

Det svåraste med att inte bo hemma är att komma på vad som ska lagas till mat. Idag bestämde min kära pojkvän att vi skulle äta broccoligratäng, något jag aldrig har ätit men det ska bli himla gott (hoppas jag), det börjar lukta himla gott i alla fall. 
 
Nu har de gått över en vecka sen vi flyttade in och vi vill fortfarande bo ihop så det är ju bra! Det mesta har kommit på plats så någon dag i veckan ska jag ta bilder och lägga ut på vår helt underbara lägis. 
 
Ikväll ska vi börja kolla på en ny serie och bara mysa för imorgon börjar min inspark igen och då bli det oftast sena utekvällar så då träffas vi inte så mycket! Imorgon börjar skolan också vilket ska bli kul och spännande även om jag fortfarande letar efter kursmaterial! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin header du har! :) <3

Svar: tack :)
Alice Nordin

2013-09-02 @ 19:58:49
URL: http://moreismore.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0