19 spetember

Hejsan alla glada. 
Här sitter jag och kämpar mot migränen har försökt sova lite men inte går den över och jag kom på att migränmedicinen ligger hemma hos mamma och pappa(skicka gärna hit den om ni ser detta). Så inte kan man ta den heller. Skulle gått på ett pass Zumba idag men de får jag hoppa för har knappt kunnat plugga inför morgondagen så jag hoppas att värken snart går över så jag kan börja plugga på allvar och inte plugga, sova plugga sova. HOPPASHOPPASHOPPAS! så himla typiskt. Så min kväll kommer alltså spenderas med att momorerar olika lärarteorier om olika saker och en massa andra teorier och utvecklingstadier. Kul va?! 
 
 
IMORGON FYLLER JAG 19 år. det är kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0