8 oktober

Hejsan, 
 
Hela helgen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa. Det har varit en hektisk helg med mys med mamma och pappa, fest och mys med kompisar! Det har varit mycket trevligt men nu är jag hemma i Uppsala igen. Känns konstigt att man kan längta hem när man är hemma. 
 
"Ska plugga som ett djur", om nu djur kan plugga hela veckan så att jag hinner klart med min inlämning innan helgens gäster kommer hit. Ska bli mysigt att det kommer folk och vi ska även ha en inflyttningsfest här och det ska bli trevligt att få visa upp vår fina lägenhet här uppe i norr. Bästavännen kommer hit och jag längtar som bara den. 
 
nej nu ska jag fortsätta på min inlämning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0