9 november

Jag trodde aldrig att jag alice nordin skulle överge mitt te denna lördagen för att själv koka kaffe till mig själv.. För tre månader sen drack jag inte ens kaffe och  nu dricker jag minst en kopp i veckan.. Trodde aldrig att jag skulle vara den som drack kaffe och innan jag flytta så tänkte jag bara nää jag kommer bara dricka te men nu är kaffet min räddning undan tröttheten som smyger sig fram jämt och stänidgt. 
Avverkade en tenta idag och jag kan alltid hoppas på ett VG de kändes väldigt bra. Har något små fel men tror absolut att jag klarar den denna gången. Hade varit så himla skönt. Tydligen säger statiskten att man misslyckas med två tentor per termin och då ska jag väl bara misslyckas en gång till då. Hhaha.
 
Sitter dock fortfarande med en hög böcker framför mig och tentpluggar inför tisdag då svenskan ska avverkas. Usch för grammatik, usch för att allt just nu. DET är stressigt. Mamma lovade dock present om jag klarade tentan så det är en liten morot att sträva efter. 
Försöker att hålla humöret uppe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0