4 November

Gick upp extra tidigt idag för att skriva en text som jag skulle skrivit igår som då uppenbarligen inte blev av. Det är skit svårt att skriva just denna texten då man endast för använda sig av 2200 tecken... Till en början trodde jag och alla andra att detta skulle bli skit mycket text och att vi skulle bli tvungna att ordbajsa en massa men icke sa nicke det är knappt en halv A4 och vi ska skriva ett referat av en text på 50 sidor så man kan väl säga att det är en lite utmaning man måste ju verkligen få med allt det viktiga plus att man inte får glömma att källhänvisa HELA tiden. Så min morgon kommer spenderas med denna texten. 
 
Tentaveckan har börjat och idag efter skolan ska jag hetsplugga som aldrig förr. Tenta på lördag och tenta på tisdag känns otroligt mysigt.Studentlivet är har många underbara stunder men tentaångesttiden är inte en av dom. 
Nu ska jag återgå till texten.
SEE YOU LATER
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på gumman ❤️
Snygg tatuering

2013-11-04 @ 09:31:20
URL: http://helahea.bloggspot.se
Postat av: Mamma

Kämpa på gumman ❤️
Snygg tatuering

Svar: jag vill göra den tatueringen !
Alice Nordin

2013-11-04 @ 09:31:20
URL: http://helahea.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0