17 november

Hejsan,

Här sitter jag med datorn i knät efter en härlig och mysig söndag. Just nu har vi slängt in tvätten i maskinerna i tvättstugan, det ska verkligen bli skönt med lite rena kläder. Ska sätta mig och rensa min garderob någon dag denna vecka för det ser inte direkt ut som att det är en garderob utan mer som en hög med kläder.

Haft en superbra vecka med tankar som kommit och spökat lite då och då men det är sådant man får ta. Har planerat att åka hem till jul och det känns också väldigt skönt, spendera tid med mamma och familjen är välbehövligt. Även spendera tid med alla mysiga kompisar där hemma som jag saknar så otroligt mycket.

Är sugen på att shoppa men det tryter i plånboken när man lever som student. Vill hitta någon snygg kjol både en kort och en lång i en annan färg en svart. Jag vill verkligen börja klä mig lite mer färgglatt än svart, grått och vitt. Har köpt lite vinröda plagg på sista tiden men det är inte så att jag gör några direkta spännande matchningar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0