11 november

Sitter och gör det sista förarbetet innan den riktiga inlärningen av allt ska komma igång. Det känns som att jag kommer klara denna tentan också, vilket känns väldigt bra, så länge jag lär mig det saker jag skrivit ner ska det nog vara ganska lugnt. Tur att jag har mitt hjärta som är en stenhård "förhörare" på kvällarna tänk att mamma och pappa slipper mina förhörskort now days, känns det skönt?
Börjar bli riktigt hungrig nu "glömde" äta mina ägg som jag kokade till frukost vid nio för att jag började plugga innan de var klara för att inte förlora någon av den värdefulla tid! 
 
Längtar tills tentan är över då får jag ta de lugnt för första gången på kanske två veckor, slippa ångesten och stressen. Kommer säkert somna samma minut som jag skriver klart tentan. Haha. Hoppas på att få ett pepptalk av hjärtat innan jag går för det hjälpte jättemycket förra tentan. 
 
Försöker fortfarade hålla humöret uppe.
jag kan, jag vill, jag ska
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar allt du vill ❤️

2013-11-11 @ 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0