11 november

Känner nu efter x-antal timmar framför kunskapen att jag kommer klara provet. Har bara lite problem med olika diskurser, kanske ska chansa på att det inte kommer komma något om det? Så gör det säkert det. 
Ska vila lite nu och inte träna hjärnan så mycket för att om en liten stund ge mig på grammatiken igen och bara träna på alla namn och begrepp. Kul va? 
 
Har hunnit med ganska mycket, lagade en chilipasta rätt och va precis ute och gick med hjärtat. Så en helt okej mysig dag med tentaplugg även om jag känner mig stressad och har lite ångest och är lite nervös inför tentan imorgon. 
 
skulle verkligen vilja tatuera mig. Ska nog beställa hem en fake och kolla om jag kommer tycka om den i längden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0