1 november

Sitter här med böckerna på hög och försöker ta mig igenom alla. Det tar otroligt mycket mer tid än man tror från början. Det går i alla fall framåt och det känns bra. Tänte pausa en stund kl 16 för att sedan fortsätta hela kvällen. Tentor är inte alls roligt. Tur att det är helg och jag har hela dagarna på mig.
 
Vi har fått en inneboende som vi har döpt till Ove, det är en fluga som snart varit en i familjen i snart tre veckor. Han är litte underlig, kommer gärna och sätter sig i soffan när man ska kolla tv och sitter gärna på datorn när man pluggar. Flyger inte ut när man har öppet fönster och jag tror att han trivs ganska bra hemma hos oss. 
 
seee yooouu later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0