16 mars

Hallo everybody! 
 
sitter här nu finkläd och dann! Ska ut på party ikväll med en av mina partner in cirme "rebbe"! Det ska bli himlans kul och vi ska fira hennes P-vän som blir 20 år! Helt galet va tiden går fort, snart blir jag 19 och innan dess tar jag studenten. DE ÄR CRAZY! 
Hoppas på en rolig ikväll, är dock lite trött men hoppas på att det går över! 
 

Dagen idag började i alla fall med ett benpass på gymmet som förövrigt kändes grymt mycket i låren vilket var lite mening, slog personliga rekord och njöt av att springa lite! Efter gymmet fikade jag med mamma och pappa sen kollade vi på lite skön sång och ROBIN Stjernberg på torget i Hässleholm! Trevlans! 
 
 
This is my face tonight ( den sista bjuder jag på) "BJUD"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0