15 mars

Hejsan bloggen.
Känns inte som vi riktigt har haft tid för varandra. 
Nu är det i alla fall helg och jag har städat som tusan, varit på gymmet och kört ett stenhårt armpass och även gått i skolan. Så det känns ungefär som vilken fredag som helst. Ikväll ska jag bara mysa, dricka smoothie och äta något gott som faktiskt är nyttigt! Jag känner inte längre för att trycka i mig onyttigheter i den mängd som jag faktiskt har gjort denna vecka men som en "ursäkt" så har denna vecka varit hemsk. 
 
Måndagen började med att jag tog mina väskor och åkte hem från hjärtat, det är alltid lite jobbigt efter en helt underbar helg. Tisdagen - började förberedandet på riktigt inför UF-mässan, ALLT skulle vara färdigt så vi bara kunde ta bilen och köra dit. De tog 3,5 h att sätta upp vår monter och jag skulle även jobba vilket ledde till att jag inte var hemma från kl 22 så då däckade jag ganska direkt. Onsdagen började tidigt med att vi körde ner till hbg för att stå på mässan hela dagen, prata med nya folk och försöka själa in vår produkt! Vi blev nominerade till bästa hantervek tävlingen och det var himla kul! Annars var dagen mest jobbig. 
Jag känner inte att stressen, pressen och alla höga krav har försvunnit riktigt så idag måste jag ha en "vara med dig själv dag" annars kommer jag gå in i väggen innan påsklovet har börjat..  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0