28 juni

Ska snart duscha och fixa till benen lite innan jag packar ihop mina saker för en mysig helg i Isaberg med Mormor & Morfar, mostrar med familjer, min familj och mitt hjärta! 
 
Är ganska trött efter förkylning jag dragit på mig som inte riktigt vill gå över.. VIlket suger nu när vi ska iväg i helgen! 
Så himla arg på Viaplay som inte vill lägga ut nästa avsnitt av Paradise hotel och jag som inte har så mycket att göra tycker faktiskt att det suger.. 
 
 
Angånde bloggandet så tänkte jag dra igång de på riktigt nu och när jag har flyttat. Då kommer alla kunna följa mig även om jag är 60 mil bort och förhoppningsvis pluggar jag till förskolelärare!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0