15 Juli

Hejsan, skulle egentligen jobbat idag men när jag körde till jobbet kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig och jag vill inte köra fram och tillbaka så då får jag jobba lite längre imorgon istället. Det gör inte så mycket egentligen eftersom kontoret där jag ska städa är stängt. Får bara göra de lite bättre imorgon! 
 
Har i stället tagit en skön promenad med hunden och legat och slappat. Har varit så himla trött nu när all stress från "sista året" har gått ur kroppen. Känns ändå skönt. Ska se om jag kan börja äta lite nyttigare och försöka bygga upp mitt immunförsvar när jag flyttar hemifrån. Lite lättre när man själv bestämmer vad som ska handlas och inte handlas. 
 
Så inför flytten ska jag och mamma åka till Ullared och handla lite. Jag ska även handla lite eftersom det finns badkar och jag ÄLSKAR badkar så ska jag se om det finns lite smått och gott till alla mysiga och avkopplande stunder i badkaret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0