3 januari

Usch vad tiden bara flyger iväg! Ska ta mig i kragen och göra ganska mycket matte idag. 
Hoppas på att mitt simkort kommer fram idag, känns hopplöst att inte kunna använda sin telefon fullt ut! 
 
Har tagit tag i träningen igen och det känns så himla bra, har kört två pass ( inte alls mycket men ändå) Det känns som jag verkligen kommer hålla i detta och på måndagen när jag kommer hem ska jag ta mig i kragen och köpa ett gymkort! Det ska bli himla kul att börja träna så, spännande och nytt. 
 
 
Idag ska jag och hjärtat äta ute och gå på comedy kväll vilket innebär mycket skratt! Jag har ju min dåliga humor och skrattar åt allt som ingen annan tycker är roligt, brukar tvinga andreas att skratta så att jag inte känner mig ensam! Han är otroligt duktig på att fakeskratta...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0