2 januari

När man absolut inte har något kvar att göra som faktiskt har varit viktigt att göra idag så är det bara en timme till Andreas kommer hem. Tiden har ändå gått väldigt fort idag. Blir nog en till slappe dag imorgon också fast med lite träning på morgon så att det inte spriter i benen på mig resten av dagen, direkt när jag kommer hem ska jag införskaffa mig ett gymkort på 24. På Fredag tänker jag ta mig in till stan för lite shopping och ta en lunch med hjärtat sen på kvällen ska vi på Hockeymatch, det gillas starkt. 
 
Nu Matte en timme..Utan att ge upp 300 gånger!
 
 

Kommentarer
Postat av: Beckis

Hör av dig om du vill ha hjälp matteplugget! När kommer du hem till Skåneland? :) Kram

Svar: jadå ! :) kommer hem den 7:e :)
Alice Nordin

2013-01-02 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0