18 januari

Helg helg helg, tack för att du är här! 
 
Hjärtat tog sig pick och pack och åkte till centralamerika i morse! Han ska vara borta i 1 månad vilket känns lite si sådär men vilken resa han kommer ha! Är självklart lite avundsjuk när jag får stanna kvar här i kalla Sverige.. 
 
Ska dra ut och springa en runda lite senare men först blir det styrka men just nu tänker jag bara lata mig en stund eftersom jag vaknade 04:30 innan idag då han skulle gå upp.. men jag fick säga hejdå och pussa en massa på han! Tänker leva i hans kläder på fritiden! Ja menar det finns inget bättre än att gå i sin pojkvänskläder och bara mysa! 
 
Nej nu vila sen träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0