14 januari

Åh nu vet jag vad jag ska blogg om! Hälsa och träning! Det är ju en av min största passioner i livet! Så från och med idag den 14 januari ska jag blogga mer om träning och hälsa och sånt där ni vet! Någon dag denna veckan
ska jag köpa gymkort och då tänker jag gymma 3 dagar i veckan och träna hemma 2! 
 
Idag körde jag 20 minuter, rumpa, ben & Mage! Sen drog jag UT på en löparrunda på ungefär 30-40 minuter och körde lite step och några squats innan mitt lilla träningspass var klart! Är rätt så nöjd och nu känner jag att jag har mer energi till att plugga! 
 
 
 
 
 
feeling strong
 

Kommentarer
Postat av: linnea

spelade du inte fotboll?

Svar: inte längre! slutade för ett tag sen!
Alice Nordin

2013-01-14 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0