13 januari

Usch tänkte göra lite mer nytta idag så nu sitter jag och gör färdigt min redovisning. Det sista tänker jag göra på onsdagkväll då jag ska koka ihop en lite soppa som jag sedan tänker bjuda på! Känns lite sådär att ta med en soppa till skolan och undra ens om den kommer hålla sig varm under dagen, man kan ju alltid hoppas i alla fall. 
Ska redovisa om Thailand och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att jag inte blir allt nervös med siffror och allt skit. Har ju redovsning i internationell eknomi så då måste man ha med rätt så mycket ekonomi och det är bara siffror hit och dit och konstiga ord och skit!  Hopps för allt i världen att det ska gå bra, andreas kommer på tisdag så ska träna som tusan inför honom! 
 
Ska snart hoppa ner i sängen!  
Sov gott alla som läser allt strunt som står i den här bloggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0