9 februari

Haft en riktigt mysar dag med massa sänghäng, tv tittade och njutit av min träningsvärk från gårdagen som jag imorgon kommer ta dö på! Imorgon blir det upp tidigt för att gå på gymmet klockan 9, så det ska vara! Imorgon blir det ett BODYCOMBAT pass och efter det tänkte jag köra lite benträning och lite mage!  
 
Älskar att kunna träna igen, med rätt medel då alltså inte bara hemma! Det är skönt och man mår mycket bättre, känner sig själv snyggare och för mig är det väldigt viktigt så därför tränar jag för mig själv, inte för någon annan! Jag vill känna mig snygg för mig själv! Dessutom är känslan så enormt underbar när man ställer sig i duschen efter ett jävligt träningspass där svetten har runnit och kroppen känns som spaghetti! 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag känner precis så med... Fast nu när jag är sjuk så vill jag bara bli frisk för att kunna gå till gymmet igen ...
Du är duktig som börjar träna igen ! ❤

2013-02-10 @ 00:25:48
URL: http://helahea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0