7 februari

Idag var lilla jag och hämtade ut mitt gymkort på 24:a kände mig sjukt välkommen och det ska bli så himla kul, skönt och roligt att börja träna på allvar igen efter ett ganska långt uppehåll. Nu när jag ska försöka vara seriös med träningen vill jag såklart ha resultat och ska försöka att ändra min kost. Inte äta så mycket som är dåligt för kroppen som, hämtpizza, kebab ja ni vet! Dock tänker jag absolut inte tillåta mig själv att inte ha GODISDAGAR som på lördagar! Då jag nästan aldrig äter just godis blir det ofta choklad och jag gillar ju bara mörkchoklad och det är ju faktiskt nyttigt eller i alla fall inte lika farligt som ljust eller vitt! 
Den här förändringen känner jag kommer vara så himla bra för mig, psykist som fysiskt och jag kommer nog börja trivas med mig själv som person!

Imorgon blir första passet, ska hänga på My och Emma! Första gången är ju alltid lite nervös vad man än gör! 
 
 
 
NU KÖR VI! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0